05.09.2016 – Sinds vanochtend 06.00 uur is de re-branding van Omrop Fryslân on air. Gijs Knol en Bud Kolk van Top Format in Haarlem werkten de afgelopen weken aan deze Modern Pop custom-productie met meer dan 20 jingles & themes. “Ze klinken allemaal fris, positief en vol energie” zegt Klaas Geert Bakker, hoofdredacteur van Omrop Fryslân. Ook Dave Albers van Top Format is meer dan tevreden: “Elke jingle zit vol gevoel: er gebeurt écht iets met je, waardoor Omrop Fryslân met een eigenzinnig, trots en positief geluid nog dichterbij de luisteraars komt.”
De Omrop Fryslân 2016 jingles zijn gemaakt rondom ruim 25 Main Themes. Elke jingle is aanvullend gemixt met optioneel bruikbaar Pre-logo. Alle Main Themes zijn gemixt als Full Ramp, Basic ID, Shotgun en Rapid Fire. Het Nieuws en Service pakket bestaat uit 6 hoofdthema’s die alle nieuwsbulletins, verkeer en weer vormgeven. Luister naar de demo. (Bron: Top Format)