09.04.2016 – Men neme: 35 reclamemuziekjes van de Franse TV, twee super-creatievelingen genaamd Jerry Manoukian en Benjamin Lasbleis, een keyboard en een beatbox en een héééééé goed idee. Het resultaat zie je op deze video, heel goed bedacht, heel goed uitgevoerd en supergoed vormgegeven. Met dank aan Citroën, Renault, MMA, Optic 2000, Ikea, BNP Paribas, MAAF, Atol les opticiens, Haribo, 118 712 (Orange), Lustucru, Cuisinera, Nestlé, Petit Bateau, Volkswagen, Sosh, Toyota, Société Crème, Charal, Chocapic, Mc Donald’s, Les produits laitiers, Eau Écarlate, Coca Cola, Carglass, TF1, SFR, Tic Tac, Findus, Speedy, Nespresso, Leroy Merlin, Peugeot, Cillit Bang en Decathlon.
Hier kan Hans Liberg nog iets van leren. Nu is het natuurlijk wachten op twee creatievelingen uit Nederland die zich storten op de radiojingles van Radio 2, Radio 3, Radio 5, 538, Veronica, Sky Radio, Q Music, 100% NL, Radio 10, BNR, SLAM!, Sublime, en al die andere stations.