01.04.2011 – MNM, de jongerenzender van de VRT, heeft sinds deze week nieuwe vormgeving, meldt Brandy in Brussel. Daarvoor schreef de publieke omroep een internationale competitie uit. De jingles moesten nauwer aansluiten bij de gewijzigde koers die het station sinds enige tijd volgt. Brandy leverde hiervoor het sterkste creatieve voorstel. Mix N Match, zo heeft Brandy het pakket voor Hot AC formats genoemd, bestaat uit 16 basic cuts, music beds en functionele tunes.
De briefing voor het nieuwe pakket was duidelijk: de jingles moesten passen bij de meest brede waaier van hedendaagse hits, en vooral muzikaal en vriendelijk klinken. Brandy creëerde een nieuw auditief logo dat zowel de stationsnaam als de slogan omvat “Music & More, MNM”. Het is de kern van elke jingle. De jingle producers zetten een koorsound neer die vooral door mannelijke stemmen wordt gedragen, afgewisseld met krachtige vrouwelijke solo’s zorgt dat voor een mooi evenwicht.
Alle jingles, beds en tunes zijn cut per cut te beluisteren via Brandy (bron: Brandy)
Overigens verscheen er eerder een jingle pakket met de naam Mix N Match. TM Studios in Dallas maakte in 2005 jingles onder die pakketnaam voor Mix 102.9 in Dallas Fort Worth, het station dat ooit achter de oude TM Studio was gevestigd. Zie daarvoor TM Studios.